fredag 2 maj 2008

Vilken vecka...

Skönt att komma tillbaka till verkligheten efter en jäkligt trevlig helg på Gotland med grabbarna. Vill verkligen passa på att tacka Törna igen för att man fick följa med och jag hoppas att man blir medbjuden nästa år, trots det lilla jag spelade.

Jaha, som ni förstår så blev det lite mindre golf än vad jag räknat med men det var kul att glida runt i golfbilen och håna grabbarna som spelade.

Jag visste att veckan skulle vara hektisk men inte riktigt så som den blev. Måndagen började bra med Release på GTA IV inne på Sveavägen. Idioterna hade campat i 19 dagar utanför för att få köpa en konsol 360 eller PS3 för endast 1 kr. Finns inga ord som kan beskriva hur sjukt jag tycker att detta är så vi släpper det.

Efter att man fick jobba igår så hoppas jag att det ska dra igång lite. Under någon månad har det varit ganska lugnt på jobbet så jag hoppas att alla som bor i Sverige öppnar pluskan och köper lite nya prylar hos oss.....

92 dagar kvar till bröllopet och ringarna är beställda. Det var verkligen kul att få träffa guldsmeden. Ska ni göra eller köpa något i guld så rekommenderar jag verkligen honom! http://www.vigselring.nu

Ikväll är det U17 match i amerikansk fotboll kl 1930 på Bollmoravallen och imorgon drar säsongen igång, 1500 på Bollmoravallen. TRC vs Carlstad!

Inga kommentarer: