torsdag 22 maj 2008

Idoler man mött


Nu när jag sitter och ritar lite på min tatuering så kommer jag att tänka på vilka idoler man fått träffa under åren. Det är inte så ofta man får chansen att träffa sina verkligt stora idoler. Några som jag verkligen önskar jag någon gång ska få träffa är definitivt Metallica, särskillt James Hetfield. Vore jäkligt nice att få snacka lite goja och spela lite gura tillsammans. En annan som vore coolt att kröka med vore Fred Durst. Grene har fått chansen, det borde jag också.

Ett av mina starkaste möten var nog när vi klev av planet på Arlanda och Pantera stod där. Alla utom Phil Anselmo. Bonusen var väl att Kerry King från Slayer var med dom istället. Dom var på väg ner till Hultsfred där dom tydlingen hade ett av dom bästa gigen i sin karriär. Synd bara att man blir så jävla tafatt så man inte kan säga ett jävla ord. Självklart tog jag autografer osv men man kunde fan varit mer på och fått en bild kanske. Hade varit grymt!

Ett annat minne som är coolt är när vi käkade middag på Grand Terassen och Tony Iommi, grundare och gitarrist i Black Sabbath. Självklart så fick jag ta en bild tillsammans med honom!!! HEAVY METAL!!

Inga kommentarer: