tisdag 20 maj 2008

Fan vad avundsjuk jag blir....


Sitter och funderar på en ny tatuering. Har ritat och skissat coh känner att jag börjar närma mig, jag ser ljuset! Dock är ingenting spikat förutom att jag ska ha dom på vaden. Jag vill göra klart vaderna innan jag taturerar någon annanstans. Jag har självklart kollat runt lite på nätet och sett en del jävligt fula tatueringar och en del jäkligt snygga. Jag gillar stora tribe tatueringar. Problemet är att du ska vara en riktig biff eller vältränad för att det ska bli snyggt. Jag hittade precis denna bild och detta är precis en sådan tatuering som jag skulle vilja göra men aldrig kommer att göra för att jag är för fet :-) Dessutom är jag hårig som en ryamatta vilket också ställer till en del problem!!!

Snygg är den i alla fall.

2 kommentarer:

Starneck sa...

Fan vad het den här killen är.. MUMS!!!// Ytliga Lina

Anonym sa...

aaa du kan få mitt nr ifall du tycker jag är så het