onsdag 7 maj 2008

Nu gör det ont....


Var igår på Karlbergsslott och körde lite sparring med Per från jobbet. Först lite löpning och sedan lite slag/spark tekniker och sedan lite sparring. Det var länge sedan jag hade så ont i benen som jag har idag men shit vad kul det var. Nu ska vi försöka köra 2 ggr i veckan och det är verkligen många på jobbet som vill vara med. Dom vill väl helt enkelt ta chansen att ge chefen lite spö....

Inspirerad av lite fighting så kollade jag på "Fight Quest" på Discovery Channel innan jag gick och la mig igår och shit vad stryk dom får. Har ni inte sett det tidigare så är det verkligen något jag rekommenderar att ni kollar in. Två kompisar med olika kampsportsbakgrunder som reser runt i världen och testar olika kampsporter. I slutet av den vecka dom är där så kör dom en fight mot några dom tränat mot och dom blir i vissa fall rätt så misshandlade. Dom biter verkligen ihop och kör så man kan inte bli annat är imponerad av grabbarna.

Kolla in länken
http://www.discoverychannel.se/microsites/fightquest/show/index.shtml

Inga kommentarer: