tisdag 27 maj 2008

Det kommer gå åt helvete!

Jag satt i bilen påväg till jobbet och lyssnade på Adam och Gry på Mix Megapol. Normalt sett så brukar jag skratta lite och känna att det kommer att bli en bra morgon. Denna morgon hade dom den stora frågan som inte var så rolig. "Vad har du råkat ut för på din eller en väns Svensexa?" Frågan i sig är inte så farlig. Dock så kännes det i mitt fall lite galet. Jag har bjudit relativt galna människor på mitt bröllop och det börjar jag ångra nu....

En kille som ringt in, han hade fått köra brottning med en snubbe. Ju mer han tog i, desto mer tog brottaren i. Det slutade med att han hade en spräckt nackkota och 3 blodproppar. Han var nära döden kan man säga. Jag vet att man kanske inte ska hypa hela grejen så mycket men jag tror att det kommer att göra ont så jävla ont. Jag ska från och med nu gömma mig för mina vänner. Om dom vill festa eller göra något så gör vi det hemma hos mig. Jag får börja ta med mig matlåda varje dag så man är säker på lunchen. Jag ska nog lyckas hålla mig undan!!

Det är i och för sig inte säkert att man får någon Svensexa, det återstår att se!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart du ska lida, smärta är bara kvinnlighet som lämnar pojkkroppen Henke.. och vad är inte ett bröllop utan förnedringen på en svensexa ;)