tisdag 13 maj 2008

81 Dagar kvar

När jag känner att det sakta kryper sig närmare och när Ylva börjar drömma (verkligen drömma på nätterna) om bröllopet så känner jag mig vid flera tillfällen ganska hjälplös. Jag har fortfarande inte provat ut någon kostym, jag har träffat Danne (min Bestman) typ 20 min och då i hallen hemma, jag har snackat lite med Andreas "Toastmaster" Ehrenreich. Ska det vara såhär? Det är mindre än 3 månader kvar och jag har fan ingen koll.... Jag ska ju inte säga att det inte är mitt eget fel att man är så jäkla dålig på att hålla koll. Nu är det fan dags! Jag ska göra en egen checklista som jag själv ska gå efter för att kunna vara lugn när den stora dagen är här. Jag måste nog sätta mig med Ylva, Danne och Elin för att gå igenom hela processen.

Fan jag måste jobba, jag får rapportera vidare sen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du ska lägga ner ALL renovering hemma iaf....så länge =)

//73:an