onsdag 27 februari 2008

Tick tack...

Då var det inte många timmar kvar till avresa. Jag ska försöka dokumentera så mycket som möjligt för er! Jag hoppas bara att foten kommer funktionera ordentligt under hela resan efter stukningen som jag fick när jag var och tränade fotboll i måndags. Det ska nog gå bra.

Jag tänkte på en sak. Vi satt i fredags och diskuterade hur fort man egentligen kan gå från att vara så otroligt stel som jag är till att gå ner i spagat. Jag har som många vet världens största käft så jag hävdade bestämt att jag skulle fixa detta på en vecka. Det var ju troligt. Jag har töjt, böjt och stretat i några dagar och kommit fram till att det kommer ta LITE längre än så. Jag ska fan ner i spagat även om det tar tid. Jag får kämpa lite bättre än vad jag gjort denna vecka men ner ska jag fan!

Inga kommentarer: