måndag 4 februari 2008

Snart så...













Jag vet att jag tjatar men jag måste för jag längtar så. Här kommer några bilder som jag tog i somras när vi var i Helsingborg för att hälsa på Martin, Elinor, William och lilla Meja. När jag tittar på bilderna så värmer det i själen och jag längtar till sommaren så mycket att det gör ont i varje del av kroppen. Innan ni tittar på bilderna, luta er tillbaka en liten stund, slut ögonen. Minns den där dagen då ni stannade upp, kände det där lugnet man bara kan känna på semestern. Värmen som bara en sommardag kan ge. Känslan av att gå på strandkanten, sanden mellan tårna och solglittret som är så starkt att man nästan blir blind. Jag hoppas att ni känner er lite piggare och lite gladare. Njut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu äntligen hittade jag hit till din lilla sida. Vad fin den är och vad duktig du är på att skriva!
Pussar och kramar till dig, coolaste och snyggaste grillmästargranne. Vi ses snart hoppas jag!