tisdag 12 februari 2008

Sjukdomar och Fotboll




Ojojoj vilken vilken helg... Kände mig pigg och kry i lördagsmorse. Innebandy och fest stod på schemat. Matchen ska vi inte tala om. Vi torskade pga vi var kass, tråkigt men sant. När sedan festen började mådde jag så dåligt att jag blev tvungen att gå hem och sova. Shit vad tråkigt. Söndagen blev otroligt lugn. Jag kom med en snilleblixt, grillen gjordes iordning och kött inhandlades. Ribs, Karrékotletter och vitlökssås. Livet kan inte bli bättre. Sällskap fick vi också av familjen Karlsson/Westin, mycket trevligt.

Måndagen blev självklart inte som man tänkt sig och lilla Elin blev dålig. Jag har aldrig sett henne sova så mycket. Detta resulterade i att man satt hemma och kollade gamla Oprah avsnitt. Shit vad mycket skit som visas på dagarna. Kul att vara programledare för ett program som "Momento". Stå och babbla shit i en timme, eller hur länge det nu håller på. Helt sjukt är det i alla fall. Ordbajseri på högsta nivå, hmm man kanske skulle söka jobb där, ordbajsa är man ju grym på. Får återkomma om det längre fram.

Fotbollsträning igår kväll. Fii Fan va kul det var. Kul att testa spela på konstgräs. Man får hoppas att man får följa med igen!

Ha det så länge!
MOGET

Inga kommentarer: