fredag 1 februari 2008

Skotta? Nej det är skottår!

Tiden går så sjukt fort. Jag låg på soffan och kollade gamla "Smash" avsnitt igår. Det måste vara den absolut mest geniala serie som blivit sänd i TV. Jag googlade serien nu på morgonen och hittade en bra sida som berättar om serien. http://hem.bredband.net/b140510/filmer/episodguider/smash.html
Helt otroligt att den gick 1990. 18 år sedan. Kommer ni ens ihåg vad ni gjorde 1990? Jag gick i 7:an i Forellskolan, var tillsammans med en tjej som heter Linda (som var 2! år äldre och gick då i 9:an). Min första utlandsresa gick av stapeln. Man hängde mest med polarna och jag måste erkänna, jag lirade faktiskt en del rollspel också. Jag hade ett favoritband på den tiden, Helloween. Hade fått ärva en Sony Walkman av min bror där kassetterna spelades varma, Helloween. Bra skit kan man säga. Året 1990 var helt enkelt en hit. Blunda, luta er tillbaka och minns med glädje. Kolla även http://www.youtube.com/watch?v=j7GFpkl4Tv4&feature=related
Fantastiskt!

När ni nu vaknar och kommer tillbaka till verkligheten så tycker jag att ni ska kolla på detta fantastíska filmklipp. Det är på min dotter Elin. När detta spelades in så var jag på jobbet och var tvungen att jobba över. Min blivande fru Ylva kände väl att hon behövde få mig på lite bättre humör. När Elin är med i OS i Gymnastik så ska sådana klipp som ni nu ska se, visas i sportspegeln. Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: