tisdag 30 september 2008

Nu går det undan!


Efter en jäkligt bra dag på jobbet igår så kändes det skönt att ringa Hedengren och höra om det skulle bli lite gym. Japp, så fort jag kom hem så skulle vi höras. På vägen hem bestämde jag mig för att jag skulle springa dit. Hem, packa väskan och ge sig iväg. Ner till Alby, upp via Krusboda och ner till Hundängen. När jag svängde in mot Barnsjön så började det kännas lite i benen men jag var vid gott mod. Jag ska motvilligt erkänna att jag gick sista backen innan just Barnsjön. När jag passerat förbi sjön och in i skogen så blev allt mycket lättare och allt släppte. Shit vilken fart jag fick upp.

Väl framme på gymmet så blev det ryggträning. Vi körde 3 övningar och sen blev det en massa situps, armhävningar och lite vader. Skjuts hem av Johan.

När jag kom hem blev det idol och ett skönt fotbad! NICE.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ikväll ska vi springa!!