måndag 8 september 2008

Dottern fick ”odjurets tal” i personnumret.


Aftonbladet rapporterar om den nyfödda lilla tjejen som nu fått djävulens nummer 666 i slutet av sina sista siffror. Kan det kanske vara Damien från Omens lilla syster?

Nej, skämt o sido. Självklart tycker föräldrarna det är jobbigt. Vem drar inte parallellen till "The Devil"? Jag har jättesvårt att komma ihåg mina barns sista siffror. Ylva har lärt mig en kombination men jag glömmer dom allt som oftast. xxxxxx-0666 skulle jag i alla fall komma ihåg. Jag blev jätteglad för ett par år sedan då jag fick 666 som medlemsnummer i Tyresö Golfklubb. Jag vet att vår inköpschef Micke tycker det är jättekul att få 666 som nummerlappsnummer när han handlar i butiken. Han har typ 4 st än så länge.

Jag tolkar det så här i alla fall, endast tjejer kan få dessa sista siffor! Alltså är det bara dom som föds onda?! Mamma sa det i alla fall, precis som Robert "Bobby" Boucher Jrs (Waterboy) mamma "The girls are the DEVIL"

Så här står det i bibeln
Uppenbarelseboken 13:18
"Här behövs vishet. Den som har förstånd skall tolka odjurets tal, ty det är en människas tal, och talet är 666"

Spelade dom "Number of the beast" med Iron Maiden när hon föddes? Jag vet att dom har planerat det när "Glenn" ska födas i alla fall!

Inga kommentarer: