onsdag 17 september 2008

TEN!


Efter att ha fått inspiration från Rudde så har vi nu på jobbet startat en Klubb. Jag älskar klubbar. Klubben heter TEN. Klubbens syfte är att stärka självförtroendet och göra folk lite starkare. Målet med klubben är att göra så många armhävningar på en dag att man får lite träningsvärk.

För att gå med krävs: En personlig inbjudan från en invigd medlem. För att gå med så måste man göra 10 armhävningar. När man gjort detta inför en medlem så är man invigd.

Vad innebär det att vara medlem?
Varje gång en medlem ropar: TEN. Så måste man göra 10 armhävningar, DIREKT. Man måste göra dom direkt utan tvekan. Straffsatsen för att inte göra detta är ännu inte satt men det kommer så fort reglerna är klara.

Hur går man ur klubben?
För att man ska kunna gå ur klubben måste man göra 100 ordentliga armhävingar i rad.

Matcho? Yupps, klart att det är matcho!

3 kommentarer:

rewdboy sa...

fan..grym klubb!
vore fett kul att skrika TEN! när man har typ möte med kunder...

HAHHAHAAHAA!
garvar fan bara jag tänker på det...sjukt roliga situationer skulle kunna uppstå

Digidiva sa...

Oj! Vilken mega-machoklubb! Jag vet inte om jag törs gå med. Jag skulle få skrika typ...THREE! ;-)

Anonym sa...

TEN TEN TEN TEN TEN TEN!!!! Hör du mig over there in Paris??? Om du nu hittade passet vill säga.... ;-)


Je suis un festis.