torsdag 11 september 2008

Ny säsong, nya möjligheter...


Nu har äntligen innebandysäsongen dragit igång. Ska bli så jäkla kul att lira första matchen i helgen. Förra året lyckades jag göra 9 (1+8) poäng. Otroligt nöjd med detta då jag endast gjort 3 poäng totalt. Målet är att vinna skytteligan mellan backarna och att vi, som vår målsättning säger, hamnar topp 3 i divisionen.

Nu på Söndag möter vi Mellansjö på bortaplan. Skogåshallen på Söndag kl 14.00. Har ni tid så kom förbi och heja lite på alla vilsna gamla gubbar.

6 kommentarer:

rewdboy sa...

jao hempman!
jag tar upp din utmaning om att vinna backarnas skytteliga/poängliga! krossa mellansjö i helgen blir första anhalten.
en back bärs till vinnaren?

Cheso sa...

It is on!!!!

rewdboy sa...

sweet

Cheso sa...

Jag får ringa Straka och muta honom så han sätter dig på bänken!! :-)

rewdboy sa...

varför då? du kom ju fan före mig i skytteligan förra året väl?

Cheso sa...

Klart jag gjorde, lätt var det också..... Jag kom före dom flesta! hahahah