måndag 22 september 2008

One night in Paris

Som många så härligt påpekat så har jag inte så mycket uppdateringar och nya inlägg på min blogg. Jag har haft lite mycket på sista tiden och det blev en blixtvisit till Paris. Jag åkte i Torsdags morse vid 0400 och var hemma i Sverige vid 1200 på fredagen. Då direkt till jobbet och möte. Jag har här några bilder till er!


Triumf Bågen. Dom säger att det är 5 filer i rondellen runt den. Jag såg dock inga linjer. Däremot såg jag mitt liv passera i slow motion när taxichauffören i 120 km/tim gasar rakt in i rondellen.

Utanför Lamborghiniaffären. Notera vakterna och deras vapen!

Man äter tydligen efterrätt till lunchen. Julien tog en glassbomb!

Det ser faktiskt inte så högt ut när man är en bit ifrån!

Shit vad liten man känner sig när man står nedanför! Vi åkte upp till toppen, vilket tog ca 1,5 timmar i köande. Nu har man gjort det och det är verkligen ingenting för den höjdrädde.

Det var en kort återberättelse av min resa till Paris. Självklart var det massor mer som hände. Vi var på vårt moderbolags lager och kontor. Vi såg även Pixmanias pickupstores. Kul och mycket lärorikt. Vi hann också ta en whisky i hotellbaren.

Ha det.

1 kommentar:

rewdboy sa...

fin lamborghini gallardo lp560