onsdag 16 april 2008

Träning, träning och träning


Jag förstår inte att man drar sig för att träna!? Jag har sprungit 2 dagar i rad nu vilket känns helt sjukt bra i kroppen. Jag har självklart jäkligt mycket träningsvärk men det känns ändå bra. Ikväll blir det innebandy och imorgon är tanken att jag ska köra lite fighting med Per. Förhoppningsvis ska det går bra.

Jag har verkligen funderat och funderat på hur och vad jag ska göra för att gå ner i vikt. Jag ska verkligen försöka hålla i träningen ordentligt och försöka springa 6-8 km några gånger i veckan samt köra innebandy och fighting. Jag har även snackat lite med Ettan om att börja köra på gym med honom. Det känns verkligen bra och jag hoppas att jag kan tappa ett par kilon. Kan jag dessutom hålla mig borta från bärsen och chipsen så kan man nog ta ett par kilon där.

Jag kanske kan hinna gå ner lite innan bröllopet!

NU KÖR VI!

3 kommentarer:

Per sa...

Ah vore jävligt nice om vi kunde komma igång och köra lite lugnt. En dag extra "annan" träning skadar aldrig :)

Anonym sa...

gå ner???
fyfan, du ska ju upp i vikt och bli biff =P
100 kg stenhård, haha

Anonym sa...

Kost och mängd är nyckeln! Sluta försöka med dieter som kräver att du ändrar hela din livsstil. Det funkar aldrig ändå. Rekomenderar ett stort glas vatten innan varje måltid. Försök sluta äta halvfabrikat. När du äter ska du bara äta halva portionen. Oftast är detta mer än nog. Detta gäller alla mål. Va noga att ha med sallad till varje måltid. Detta funka även på folk som inte tränas alls.