måndag 7 april 2008

Händelserik helg

Att man hinner med mycket roliga saker på en helg står nu klart efter att ha hunnit med mer i helgen än jag gjorde hela förra veckan.

Socialkunskap på högsta nivå, så började helgfirandet. Vi samlades hemma hos Per (orkablogga.blogspot.com) för lite tvspel och ett par bira. Själv drack jag inget utan såg min chans att glänsa i NHL 08 och körde nyktert. Vi var även och käkade på O´learys i Sundbyberg. Bra vingar, halvkassa ribs. En av höjdpunkterna var ändå Duvmannen på 7eleven.

Lördagen började lugnt. Lite sovmorgon och sedan ut i skogen en stund med barnen. Vid 15 tiden drog jag iväg till Lina som fyllde 30! Grattis din gamla kärring! Jag fick som tidigare bestämt, ta hand om grillningen. Så jäkla skönt att få stå vid grillen, leka lite med mitt busfrö till hund och självklart dricka ett par bira! När grillningen var klar så blev det lite party. Jag och Ylva avvek rätt tidigt och tog en promenad hem från Sikvägen.

Söndag och teater. Som jag nämnt i tidigare inlägg så spelar våra grannar teater. Martin har under våren varit med i Pelle Svanslös på Intiman. Han har skrivit all musik och är med som den coooooola Måns. Jag har inte haft tillfälle förens sista föreställningen. Jag ångrar verkligen att jag inte såg den tidigare så jag kunde rekommendera er att se den. Grymt bra. Bill och Bull får alla att skratta och showen är verkligen kanon. Grattis till en verkligen lyckad föreställning!!!

1 kommentar:

Starneck sa...

Tack för hjälpen... det var guld värt.. Massa kramar Lina.
Ps: nu e köttet slut efter bakfylle mat, och 2 frukostar.. jag har 3 kg kvar i frysen som inte e grillat.. säg till när vi ska grilla igen. DS