onsdag 16 april 2008

"Nu e ja glá igen"


Efter en ganska dålig dag igår så blev kvällen rätt trevlig. Köpte mig ett par Asics löparskor, blev bjuden på middag hos Martin och Elinor samt en lugn joggingtur tillsammans med just Martin!

När jag satte mig i bilen i morse så kom jag fram till att jag ska verkligen försöka göra det bästa av dagen. Förutom att försöka surfa lite resmål (Bröllopsresa) så ska jag till Audi och kolla dom dolda skadorna på bilen efter krocken. Jag hoppas att jag slipper lämna in skiten en längre tid!

När det gäller resor så är det verkligen svårt. Jag har kollat lite på Seyshellerna och på Mauritsius. Dom verkar ligga inom samma ögrupp utanför Madagaskar i Indiska Oceanen. Vilka bilder man hittar. HELT SJUKT. Solnedgångarna, havet och vattenfallen. Jag tror att detta kan bli fantastiskt! Nu gäller det bara att övertyga Ylva. Övertyga kanske är fel ord. Föra en diskussion om vart vi ska åka och få över henne till min sida!

Vi får se, fortsättning följer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla med Dr Alban, Brolin å grabbarna. Det va väl ett favvoresemål för dom på 90-talet?

Starneck sa...

HEJA HENRIK i Diskussionen... Det e inte alla som får chansen att åka dit. Good luck!

rewdboy sa...

jag har varit på mauritius en dag bara och hann inte men nån beach. men jag har varit på madagaskar och det är sjukt fint. mauritius och seychellerna lär vara minst lika fint. så vad ni än väljer så blir de grymt