fredag 10 oktober 2008

Trevlig vecka...

Jag satt i bilen på väg till jobbet och försökte gå igenom hur denna vecka har gått. Höjdpunkten var väl i Onsdags då vi var på Stallmästargården och hade träff med Microsoft. Först mat och sedan poker. Självklart så åkte jag efter 4 händer. HAHAHAHA. Fick bli servitör tills LOOOOOOSER TABLE skulle dra igång. Det vann jag i alla fall. Efter rafflande poker så stod tillslut Melen som vinnare. Grattis.

När pokern var över hoppade vi in i en taxi och drog in till Collage. Japp, dom har öppnat igen. Där hängde vi tills stängning och sedan skulle vi vidare men alla kände nog att det var dags att kasta in handduken och åka hem. Torsdagen blev en enda lång pina. Det brukar bli så efter en sen kväll. Idag känns det lite bättre och det ska bli skönt att ge sig ut i löpspåret i eftermiddag. Imorgon är det innebandyträning för Hubbe, Innebandymatch för mig, Highschool Musical med barnen i Globen och VM-Kval på TV. Jag hoppas att jag ska hinna se över hallen och börja gå igenom renoveringen. Jag hoppas kunna köra igång igen i helgen, kanske Söndag.


Fredrik funderar på att höja!

1. Melen
2. Fredrik
3. Alexander

Grabbarna sippar drinkar på Collage

När vi skulle lämna Collage så träffade jag en gammal bekant. Hon heter Carola och är sångerska. Jag tror att min fru Ylva diggar henne. Hon gjorde en bra låt i början på nittiotalet som går typ så här: "stormvind na na na na stormvind".

Vi hörs förhoppningsvis i helgen. Har ni tråkigt så kom över på en fika. Jag bjuder på kaffe!

3 kommentarer:

Ameyo sa...

Collage har öppnat igen??
Jisses!!
:-) Var det samma stuk som innan?

Cheso sa...

Liiiiite bättre standard på grejerna! Jag tror det kan bli ett nytt inneställe. Nu var vi aldrig uppe på övervåningen men....

Madde sa...

Jag tror att den där Carola (hette hon så) har gjort någon låt till..."Åh Henke Henke du e helt ok hey Henke"
Traaalaaallaaaa ;)