torsdag 30 oktober 2008

Snart färdig....


För ca 2 år sedan så påbörjade jag renoveringen av mitt vardagsrum. Först nu börjar det kännas som om ljuset i tunneln blivit lite starkare. Jag har försökt hitta inspiration, magi och massor av ork att göra klart allt. Nu är det snart klart. Jag måste måla ett extra varv på väggen, fixa till väggen ut mot baksidan, sätta lister och sedan gömma alla kablar. Nya soffan (Vi köpte Mange och Maddes) kommer på Lördag. Sen är det bara inredning som gäller. Kul! Skönt! Underbart! Nu har jag bara Kök, Hall, Trappa, Framsida och Baksida kvar att fixa klart. Just det, jag måste isolera förådet och bära upp badkaret som stått i förrådet i 2 år också. Det finns lite att göra alltså. Nu gäller det bara att behålla renoveringslågan lysande och sätta fart. Kul är ju dock att Julruschen på jobbet kommer när som helst, så jag kommer vara helt borta dom närmaste 2 månaderna.

1 kommentar:

Madde sa...

Får vi komma på inflyttningsfesten? Det kommer ju bli ett helt nytt hus hos familjen Näsman!

PS. ÄNTLIGEN har du skrivit lite i din blogg...det var på tiden! ;)