måndag 10 november 2008

Nöjd?

Här kommer en serie bilder ur mitt liv den senaste veckan/veckorna!


Helloween stod för dörren. Ylva gjorde iordning pumpan och godishäxan kom och hälsade på.

Jag fick chansen att träffa lilla Moa (Glenn) Iggström hos Monica. En riktig liten sötnos det där.

Madde, Mange och Moa. Moget Madde, moget!

Djävulens hund. Hans namn är Zeke

Tre väldigt skeptiska tjejer kollar Idol. Ingela, Monica och Elinor. Jag tror inte dom tycker Lars var så bra.

Min dotter Elin påväg med Pappa till Centrum.

Fire, fire, fire! Det blev lite grillning i Lördags. Mysigt att stå på en regntung baksida i mörkret.

Världens sötaste Meja.

Sist men inte minst så fick jag Farsdag presenter av mina barn. En jättefin lyckta och en bok. Tack!

2 kommentarer:

Madde sa...

Jeeesus, jag tror att familjen Iggström/Malmberg får ta och skärpa till sig om det ska bli några fina familjefoton ha ha! Moa ser förväxt ut och vad som hänt med mina ögon - det vete tusan..;)
Kan du gissa vad Mange fick i farsdags present förresten? Nä inte en ny pool..en verktygslåda i plååååt. Behövde han den? Njäe men man vet vad man ska köpa så han blir glad :)
Kram från oss

Veronica sa...

Mmm, pinsam förlust mot DIF! Tur att jag inte gick på matchen. :o)