fredag 2 januari 2009

Årskrönika Del 1

Då var det dags att summera året 2008. Vilket år det var sedan!!! Här kommer mitt (och några vänners) fantastiska år i lite bilder!!! Kram på er allihop och jag hoppas verkligen vi får chansen att träffas under 2009 och grilla lite på min baksida!!!
Januari

Jag fyllde 32 år denna månad. Vi började precis vänja oss vid att ha ett nytt litet busfrö i familjen!


Februari

Vi började alla leta vårtecken då detta var den varmaste Februari på många år! Jag åkte till Portugal med Bergholm, Hedengren och Henke.


Mars

Då kom snön äntligen.


April

Våren sprack ut och livet kändes lite enklare. Vi var i full gång med planeringen av bröllop. Ringarna beställdes under denna månad. Sommaren närmade sig och alla mådde så otroligt bra. Jag hann dessutom med att ta en tripp till Gotland för några hål golf också.




Maj

Nu var våren äntligen här. Konsertsommaren tog sin start denna månad. Kizz på stadion hann vi med i alla fall. Elin hade uppvisning i Gymnastik.



Juni

Äntligen sommar. Värmen kom tidigt 2008. Hann med att ha en veckas semester. Dessutom blev det tre konserter, Bryan Adams, Dolly Parton och Jay-Z!

3 kommentarer:

goooooood girl sa...

i like your blog......

Madde sa...

Hade du besök av Bader Meinhof ligan oxå eller?!

Madde sa...

Nu undrar jag...NÄR kommer årskrönika del 2?
Kram på dig