fredag 23 januari 2009

11 år eller 4015 dagar eller 96360 timmar eller 5781600 minuter.

Så länge har nu jag och Ylva varit ett par. Vi träffades i och för sig när jag var 14 år och hon 15 år men då var jag inte intressant för Ylva. Hon var då en cool tjej som var tillsammans med coola killar! Skämt o sido, jag var nog inte hennes typ på den tiden. Det tog hela vägen fram till 1998 och ett par supar på Salles (Sandelius resturang i Tyresö) för att hon skulle falla för mig. Känslan som jag hade inombords den första kvällen och framför allt den första tiden tillsammans går inte att beskriva. Jag var i ett töcken av känslor. Kärlek, kärlek och massa kärlek. Tillsammans har vi varit ett fantastiskt par. Vi har två underbara barn, underbara vänner och våra syskon/föräldrar är ibland underbara också. I somras fick jag äran att bli hennes man och vi har haft ett fantastiskt halvår som Man och Hustru.

Nu har det gått 11 år och jag älskar dig lika mycket nu som då!
Puss och kram

Din för evigt
Henrik Näsman

Ps. Frågar du Ylva så kommer hon säga att det är i morgon som gäller! Ds.

1 kommentar:

Madde sa...

Stort grattis till er underbara människor! Ni är värda all tid tillsammans nu och för alltid.

Kram från
oss på Hjortronvägen som hoppas att vi alltid kommer vara vänner.