tisdag 10 juni 2008

Min gissning på startelva ikväll....

Detta är min gissning på vilka som står på planen när pipan blåser!

Målvakt
Andreas Isaksson

Back
Niclas Alexandersson
Petter Hansson
Olof Mellberg
Mikael Nilsson

Mittfält
Tobias Linderoth
Anders Svensson
Fredrik Ljungberg
Christian Wilhelmsson

Anfall
ZLATAN
Henrik Larsson

Här är drömstarten, dvs om Lasse "Kvalkungen" Lagerbäck visar att han har lite ballar av stål.

Målvakt
Andreas Isaksson

Backar
Fredrik Stoor
Olof Mellberg
Petter Hansson
Mikael Nilsson

Mittfält
Kim Källström
Anders Svensson
Sebastian Larsson
Christian Wilhelmsson

Anfall
ZLATAN
Henrik Larsson

Skillanden är inte stor men eftersom jag kan vara världens bästa coach så vet jag att min elva är bättre än Lasses. Dock så vet jag inte hur det står till med Chippen, varför känns det som han inte ska spela? Är han skadad? Fan vad dåligt informerad jag är!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejja Sverige ikväll, Daniel Andersson???? Han skall tydligen spela... gahhhh

INga ballar av stål här inte... bara gubbar över 35.....