torsdag 19 juni 2008

Jag vill glömma, allt gick åt helvete.....


Jag vet att jag utlovat glädje åt folket men gårdagen bjöd fan inte på många ljuspunkter. Dagen började med ett läkarbesök som konstaterade att en pencilinkur inte räckte för att ta död på bakterierna. Jag har fått Streptokocker och en ny kur medicin. Dagen fortsatte med feber på soffan. Skönt att man har ett stort urval av filmer hemma i DVD hyllan. Invincible med Mark Wahlberg och American Pie The Wedding var så långt jag orkade sträcka mig. Enkelt att titta på och enkelt att somna till. I feberdimman bestämnde jag mig för att vi skulle grilla. Varför? Sverige spelar en direkt avgörande match i ett stort mästerskap, då måste man grilla. Bomba Alvedon för att orka. När matchen började låg jag bänkad framför min TV. Direkt efter avspark så började jag känna oråd, detta kommer inte att gå vägen. Som ni alla vet så var det 93 minuter av ren pina. Att Ryssland inte vann med 5-0 handlar nog mest om tur. Henke såg gammal och trött ut, Zlatan (Kung ZLAAAAAAAAATAN) såg skadad ut, Petter Hanson såg förvirrad ut och Anders Svensson såg arg ut. Den enda spelare som jag verkligen vill ge en eloge är Andreas Isaksson!!!! Se fan till att byta klubb och få lite speltid så kommer du sluta som världens bästa, jag lovar dig!!!

Vi förlorade med 2-0 och dagen i sig är kanske en av dom dagar som jag helst vill glömma. Det enda som gladde mig under gårdagen var att det endast är 44 dagar kvar till Bröllopet, jag fick kramas med mina fantastiska barn Elin och Hubert. Ylva kom fram till vilken frisyr hon ska ha på bröllopet, shit vad snygg hon är!!

Jag ska försöka vakna lite och bli liiiiiite gladare och så ska jag berätta om mina midsommarminnen!!

Inga kommentarer: