tisdag 18 mars 2008

Fortsatt bloggande

Efter att ha bloggat under någon månad på minblogg.nu så har jag tappat lite fotfäste i bloggvärlden. Ylva tycker att jag börjat skriva för dåligt, mina bloggfans har lämnat mig och jag måste hitta min inspiration igen. Jag ska försöka att inte överge ThaMan Micke "Chagge" Widén och hans blogg men för tillfället blir det nog mer skrivande här än någon annanstans.

Igår blev en helt ok dag efter en trög start. Vi hade ca 16 grader varmt på lastkajen och jäkligt lite att göra så jag drog vid 16 tiden. På hemvägen så blev jag så otroligt inspirerad av Pablo "vilkenjavlalok.blogg.se" Valenzuela och hans humör att jag bestämde mig för att grilla. Ribs, Ylvas sås, Majs och ett par bira. Att det sedan var Champions League gjorde inte att kvällen blev sämre. Helt sjukt vad lite värme kan göra för själen!

Dagens plus: Alla som vill kramas räcker upp en hand!

Dagens minus: Ryktet går att det ska bli snö i helgen?

Dagens citat: "Om jag gifter mig och killen heter Andersson i efternamn så skulle jag aldrig byta, däremot om han heter tex Trästolpe eller så!" Citat från Madde Malmberg, Kristi Brud i Krokanförsamlingen.

1 kommentar:

rewdboy sa...

bra där att du fortsätter. då behöver jag inte radera länken jag har till dig från min blogg. tänkte precis radera den