fredag 4 februari 2011

Denna vecka

Vilken vecka det har varit. Förra veckan slutade ju fantastiskt då födelsedag kom och passerade. Skönt att träffa gamla grannar igen. Att få lite presenter är ju aldrig fel heller....

Veckan som gått har jag varit helt galet trött. Jag körde lite för hårt i helgen som var. 2 innebandymatcher och lite löpning på det satte sina spår under veckan. Blivit lite löpning men desto mer styrka. Kroppen svarar bra och det känns grymt. Lite för lite kondition i veckan dock. En löpning på måndagen och Innebandyträning i onsdags. Förhoppningsvis hinner jag klämma in ett långpass på lördag och så har vi slutspel i korpeninnebandyn på söndag.

Jag och Ylva diskuterade dieter igår, eller vi diskuterade inte dieter i sig, utan vi pratade om när vi ska köra. Jag har en överenskommelse med Roger på jobbet att vi ska börja den 15 Mars. Dock så har han 3 kg att bli av med och jag 15 kg. Därför funderar jag på att köra igår redan nu. Martin från Fettrace är igång igen och det har gjort att jag känner mig mer motiverad än tidigare. Måste fundera på vad jag ska göra.....

En sista sak, ikväll är det handboll på Eriksdalshallen. Jimpa lirar sin sista Sthlmsfight mot Hammarby. Lycka till!

Vi hörs

Inga kommentarer: