fredag 28 januari 2011

Tillbaka i branchen......

Nästan ett års tystnad blev det men nu är det dags. Det kommer nog inte att vara några stora förändringar sedan vi sågs sist men jag tror att träningen kommer vara det stora ämnet som kommer diskuteras.

Hur är läget idag då?

Idag är sista dagen som ung 34 åring och imorgon är det dags att bli 35 år och gammal gubbe, på riktigt. Åren börjar tynga ner en.... NÄÄÄÄÄÄÄ. Jag mår bra och har det jäkligt bra i livet. Barnen växer och börjar formas till fantastiska individer. Ylva jobbar och sliter som vanligt.

Jag har börjat ta tag i min träning och kost också. Ännu inga gigantiska framsteg men det är på rätt väg. Jag har tappat kanske 1.5 kg dom senaste tre veckorna och jag börjar känna mig mer och mer i form för var dag som går. Kämpar just nu med sockersuget och det känns bättre och bättre. Nästan slutat med Cola vilket känns positivt. Jag har en lång väg kvar men det får fan ta den tid det tar. Jag ska uppdatera med bilder inom kort, både på mig och familjen.

Väl mött

Inga kommentarer: