onsdag 10 december 2008

Mycket Mer Mest

Hur mycket ska det egentligen vara att göra på jobbet? Hur många saker kan gå sönder på en vecka? Jag fattar ingenting. Tur är i alla fall att jag har bra anställda på jobbet som löser det mesta, utan dom hade det nog inte funkat.

Många nu som hör av sig med prylar dom vill köpa och vill ha en hel drös med rabatt på!

Nr 1. Playstation 3 (Helt klart en av dom mer populärare konsolerna)

Nr 2. Wiiiiiii

Nr 3. Stor PLATT TV (Ju större desto bättre)

Nr 4. Popcorn A-110 (Mediamaskin som ska vara bra)

Vad gör man när man inte har tid att hjälpa alla vänner och bekanta? Säger man nej till alla? Säger man Ja till alla eller väljer man ut vilka som bör få hjälp?

Sen är det sådär härligt att få frågan, "Hur mycket är du ledig i Jul? Jag är ledig i 345 dagar...."

Jag är inte bitter.....

Jag ska förhoppningsvis dra iväg med Martin på Söndag och handla Julklappar till alla. Det ska bli så jäkla kul. Spendera alla pengar jag har. Ylva ska få en sån jäkla julklapp. Sådär så att hon nästan svimmar för den är så bra!!!

Allt kommer bli kanon och jag längtar efter Ylvas Julskinka, ägghalvor och Åsas julgodis hon alltid har med sig till oss!!!!

Vi hörs snart igen.

1 kommentar:

Madde sa...

Jag börjar jobba 2010 igen... :D

Kram

PS. se till att jag oxå får en julklapp som jag nästan svimmar av tack! Tipsa Mange om nåt bra...